Berkhouterweg.
Complex Lijndraaier vindt U achter verzorgingstehuis "Avondlicht". Dit complex heeft 45 tuinen waarvan de grootte varieert tussen 100m² en 300m². Op dit complex zijn graspaden. Er is een klein clubhuis waar men elkaar kan ontmoeten en een kop koffie kan drinken. Op het terrein zijn kruiwagens aanwezig*
Home l Agenda l 't Groene Boekje l Plattegrond l Konkelboet l Algemene Info
Het complex aan de Berkhouterweg vindt u schuin tegenover tuincentrum de Overvecht, het ligt tussen de spoorlijnen. In totaal zijn er 170 tuinen die in grootte variëren tussen 100m² en 400m². Er zijn verharde, goed toegankelijk paden en enkele parkeerplaatsen. Op het complex zijn toilet, waterleiding en elektriciteit aanwezig. Er staan kruiwagens tot uw beschikking en er zijn speciale gereedschappen voor gezamenlijk gebruik. Complex Berkhouterweg beschikt over een eigen clubhuis, "de Konkelboet". Hier kunt u andere leden ontmoeten en misschien nog wat van ze leren over tuinieren. Er is koffie, thee en frisdrank verkrijgbaar.*
Lijndraaier.